Buradasınız
Anasayfa > SEO > Google’da Sıralama Dalganlanmaları

Google’da Sıralama Dalganlanmaları

Google da sıralamam sürekli değişiyor diye soruyoruz çoğu zaman kendimize. Bir gün zirvedesin ertesi gün bir kaç sıra geriye düşebilirsiniz. Genellikle SEO çalışmalarına göre daha iyi bir site veya daha iyi yapılan bir çalışma sizi sollayıp geçebilir zirveden indirebilir ama aylardır altınızda olan siteler birden sizi sollayıp geçmesi genellikle saçma olur. Buradan anlaşılan, yapılan seo çalışmasında onların daha iyi yaptığı değil sizin bir hata yaptığınızdır. Google sitenizde bir sorun yaşadığı veya son yapılan çalışmalarda bir saçmalık gördüğü için sizi atmıştır.

Bunun için üzülmeyin, kendinizi sorgulayın, ne yaptım da böyle oldu diyebilirsiniz. Google algoritmalarını kesin duymuşsunuzdur. Ne kadar saçma bir şey, ama genellikle bu algoritmalar her zaman spam içerikler için düzenlenmiş oluyor. Tabiki bunu böyle söylemiyorlar, kullancıya daha iyi içerik sunmak için diyorlar.

Sitenizi kesinlikle Google Webmaster Tools’dan takip edin. Manuel işlemler kısmında sitenizin aldığı cezalar ve uyarılar olabilir. Bunları kontrol ederek ilk adımı atmanız gereklidir.

Sonrasında yapılan işleri tek tek gözden geçirin.

  • En son yazdığınız makaleyi kontrol edin,
  • En son aldınığınız backlinkler, tanıtım makalelerini kontrol edin. (Aslında bunu almadan önce yapmalısınız ama bakmamış olabilirsiniz. Ne demişler, gördüğün her backlinki almayacaksın.)
  • Gerileme yaşadığınız lik eğer bir makale veya sayfaysa güncelleme yaptığınız kısımları kontrol edin.
  • Belkide gerçekten uzun zamandır seo ile ilgili bir çalışma yapmadığınız için diğerleri sizi geçmiş olabilir, biraz daha çalışmalısınız.

Dert etmeyin biraz daha çalışın yerinizi kazanmak için uğraşın. Kelimenizin rekabeti artmış olabilir, bu iyi bir şey aranma sayısı bununla orantılı şekilde artmışda demektir kısmen.

Bunu paylaşmak ister misin?
Share on Facebook5Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Share on Tumblr0


Bu yazıya puan vererek diğer yazılardan daha fazla yararlı olduğunu bize bildirebilirsiniz.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 4,00 out of 5)
Loading...
Yazılara verdiğiniz derecelendirmeler site yönetimi tarafından yararlılığı göz önüne alınarak ilgi odağı olarak görülmektedir.

ڧ ZLine »

Arkamda bıraktığım herkesin A’$’na koyayım.”

5 thoughts on “Google’da Sıralama Dalganlanmaları

  1. google sıralaması ekstra para kazandırıyo mu ya da reklem gelirleinin arttırıyor mu

  2. google sıralamada kalmak diye bir şey yoktur çünkü her gün yeni siteler çoğalıyo bunların çoğuda daha iyi olmak için kendilerinien iyi şekilde gerçekleştiriyor.

  3. cidden zor iş az ugraşma hemen diplere iniyor site bayagı profosyenllık gerekli bu işlerde

Bir Cevap Yazın

Top